الأحد، 12 أبريل 2009

يافرحة ماتمت 000





النهاردة طبعا كان ماتش النهائى بتاع الدورى السعودى







كان بين الهلال & اتحاد جدة






وطبعا انا كنت بشجع الاتحاد مش علشان هو الاتحاد علشان متعب










والحمد لله الاتحاد فاز بالدورى وكنت فرحانة مووووووووووت









جريت على الموبايل وبعت مسج (حد رخم ) وبقوله انى فرحانة ان الاتحاد كسب







وكان رده : طيب وايه اللى يفرح ده حتى فريق فقر







قلت بينى وبين نفسى هو رخم كدة







خرجت وقلت لماما وكانت بتتفرج على الحياة اليوم برنامج غلس







ماما ماما ماما الاتحاد كسب الدورى







قامت بصتلى حتة بصة وقالتلى : ادخلى زاكرى ياختى







قلت هى مبتحبش الكورة وملهاش فيها







جريت على بابا حبيبى قلت هو ده بتاع الكورة اللى بيسمعنى لسة مكملتش كلامى لقيته بيقولى سمعت







وبيقولى انتى فرحانة اوووى كدة ليه 000 من امتى بتسمعى الدورى السعودى






مش عارفة ايه الاحباط ده






طيب اجيب ناس منين افرح معاهم !!!!






يعنى اقرب ناس ليا عملوا فيا كدة 000

14 التعليقات:

perlina يقول...

ههههه
بصراحه - و من غير زعل-
بابا و ماما و الحد الرغم :D
عندهم حق ..

فى حد بيشجع فريق سعودى :D:D:D

MǿиY El-Shreef يقول...

في حد يشجع الاتحاد ياريم

ده حتى فريق رخم :D

انا كنت بشجع الهلال للاسف

يلا

مبروك لمتعب وبس

reem يقول...

كلكم عليا

هو انا اعرف الاتحاد ده فين

انا اول مرة اسمع عنه لما متعب احترف فيه

انا بشجع متعب وفرحت علشان متعب

يامظلومة فى الدنيا D:

لؤلؤة + مونى نورتوا ياقمرات

شاب كــ طخين ـــــا يقول...

الحد الرخم ده مش بيحب الناس الامش بتفهم كورة تفتى هى كمان هههههههههه

فين الاتحاد ده اصلا
الصراحه اجمل رد اتقال من الحد ده :D

فريق فقر ودورى افقر متغب رجع بصليبى ودوبل كمان

أهــ,,,,,,ــلاوية يقول...

اووووة اهلاوية
يارب العمدة يبقى زى الاول ويرجع من عندهم
انتى اهلاوية

Ouusama يقول...

كفايه بابا وماما والردود دى
انا مش هقول حاجة عشان
صعبتى علياD:D:
تقريبا كده انتى هتشيلى البوست ده D:D:
...
المهم من كل ده ان متعب يرجع بس

reem يقول...

أمبارح كان عمرى عشرين :

ايه الرخامة دى p-:

هى الناس الرخمة كدة بتحب بعضها

قال احسن رد قال

نورت ياحودة

reem يقول...

أهــ,,,,,,ــلاوية :

____________

يارب يرجع احسن من الاول

وطبعا اهلاوية ياقمر

نورتى ياسلوى

reem يقول...

Ouusama :

__________

حتى انت ياميرو

وانا بقول انت اللى هتنصفنى فى البشر دول كلهم D:

نورت ياميرو

_________-

والله ياجماعة انا كدة حسيت انى لو كنت قلت لمتعب نفسه انا فرحانة علشان الاتحاد كسب كان هيقولى ده فريق فقر

akeed يقول...

والله انا برضة مليش فى الكورة لاكن عموماً مبروك الفوز



علشان ما تحسيش باحباط

reem يقول...

akeed يقول...

والله رفعت من معنوياتى شوية

بعد كمية الاحباط دى

نورت التوبيك اكيد D:

blue-wave يقول...

هههههههههههههههه
ولا يهمك
الف مبروك للعمييييييييييييييييد

Unknown يقول...

طب ما احنا عندنا الاتحاد السكنري وهو أولى بالتشجيع
أنا مش عنصري

بس ياله كلنا مسلمين
اتحاد هنا اتحاد هناك
كله فشل كروي والسلام

تقبلي مروري وتحياتي
ويبقى التواصل

ريمان يقول...

انا ماليش خالص فى الكوره


بس جيت اسلم